Helgen..

Jaa.. har väl inte varit världens bästa helg direkt.. blir typ bara mer sjuk.. ont i halsen, hostar, snorig.. tungt att andas ibland och massa sånt..
Imorgon är det skola igen, hur illa det än är, för jag kan inte missa mer i skolan än jag gjorde förra veckan.. imorgon har vi skolfoto oxåå.. usch och fy och blä för det just nu.. man känner sig ju så där lagom pigg för det mesta..
Slipper i alla fall ta hand om småpluttarna, Malin och Micke tar det.. ringde till Malin för ett tag sen det första hon sa var "fy fan vad du låter förkyld"
Så blir plugga massor i morgon kväll..
Men nu ska jag soova eller först ska¨älskling förhöra mig på lite saker till Fysikprovet :)
Nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0