Hemma idag oxå..

Det märks att jag har tråkigt.. Massa knasiga inlägg xD
Men låg och slötittade på Idol igår för ovanlighetens skull

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1195351


Längtar så efter älskling :( inte fått träffa hnm sen i söndags eftersom jag blev sjuk :(
Men i kväll sa han att han skulle komma en stund iaf, men vi får se :)
Annars blir det imorgon efter skolan eller nått..
Imorgon blir det typ filma till svenska saken.. men jag tror inte att de andra har gjort ett skit = vi har ingen plan alls och det ska redovisas på måndag! (möjligtvis alt fredag..) och jag har massor att göra i helgen, så kommer inte hinna ödsla massa tid på att filma på helgen om jag ska hinna redigera den oxå.. *suck* ska smsa och puscha på dem lite, och om jag hinner ska jag göra lite själv oxå..

Blir nog lite Fysik och matte nu.. hörs senare eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0