Ingen lust :(

Ingen lust med nånting.. allt känns så jobbigt.. först och främst den himla förkylningen som inte vill ge sig.. de senaste 3 dagarna har jag typ varit bedövad i typ hela halsen, så stundvis känner jag ingenting när jag sväljer (och jag menar ingeting, som att vad man nu ska svälja bara försvinner eller nåt..) och stundvis är de jätteont och allmänt svårt att ens lyckas.. Inne på 4e halstablettpåsen nu utöver lite olika andra sorter.. Jag orkar typ ingenting heller.. man blir så trött.. och så massa plugga och skit.. imorgon är det engelska prov/läxförhör.. nästa vecka kemi och matte..

Orkar inte ens skriva mer om allt jag har att gnälla på..
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0