Sega Söndag..

Ja.. har inte gjort så mkt idag.. är så seg i huvudet och kroppen... och ont i halsen av och till och irriterande huvudvärk...
Nyss duschat och ätit middag, älskling ska köra mig hem om en stund..
Har suttit och skrivit på engelska läxan: ett brev om sig själv.. har gått såå seg.. min lärare har inte sagt vad som ska stå utan det ska bara handla om en själv och hon trodde nog att det skulle bli minst 1 sida.. Just nu har jag typ en halv sida..
Får försöka igen senare.. har ju till på tisdag eller onsdag på mig.. fast har en svenska text att skriva oxå, men det känns som det blir lite lättare :) är om en bild :)
Och så ska man väl försöka plugga lite engelska språkhistoria typ om hur engelskan uppkom och sånt..
Ska iaf packa ihop mig nu medan älskling duschar så att vi kan åka sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0