Frukost i solen

Har precis ätit frukost!
Lite sovmorgon idag (till 9.45) och när jag kom ner i köket badade hela köket i solsken. Underbart!
Halvvägs igenom frukosten kom dessutom en liten fågel och satte sig på staketet utanför köksfönstret och sjöng för mig. Kan det bli bättre efter 2 dagar av tråkväder? Knappast! ;) Dessutom är det ju fredag!
Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning för skolan + panikplugga lite Samhällskunskap.. Vi har nämligen prov i ekonomi idag, jag är så rädd för att jag ska blanda ihop vad som gäller för låg coh högkonj. och allt sånt där.. Det är väl rätt logiskt, men lite nojig är man ändå. Hinner nog plugga lite på lunchen oxå.

Träning i eftermiddag, men tränar nog själv lite tidigare, återkommer med passet :)
Ha en trevlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0