Hemma!

Nu är vi hemma igen från en underbar vecka i Åre!
Vi kom hem vid 18-tiden så det var ett tag sen, men...
Kvällen har spenderats i soffan framför tvn med mamma och pappa då T är ute och firar 2 kompisar som fyller år nu under helgen.

Skriver mer om veckan i Åre och lite bilder kommer säkert sen, men nu ska jag sova för nu orkar jag inte vänta på min älskling längre, han får komma och väcka mig sen med pussar :)

Imorgon blir det skriva uppsats.. dumma jag har inte ens börjat, trots att vi haft hur lång tid som helst på oss (jag vill inte ens minnas HUR lång tid, så upplys mig inte!) Det ska i alla fall vara en argumenterande text om framtida energikällor... Så nu ska jag lägga mig och fundera ut en tes först och främst!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0