Påsklov :)

Äntligen påsklov!
Inledde påsklovet med lite drygt 2 timmars jobb. Det gick rätt segt eftersom datormusen dummade sig och jag bara längtade efter att få åka till älsklingen.

Nu är jag hos älsklingen och vi har ätit lite middag och så. T håller på att packa nu och Simba bråkar med honom.
Simba verkligen moppsar med honom:
* Först luktade han på T's glas med påskmust och därefter nös i det ;)
* Sedan välte Simba en blomkruka (tack och lov var allt av plast) bara för att han skulle kunna sätta sig precis där blomman stod.
* Nyss gick han och lade sig mitt bland T's packning, närmare besämt på en handduk :)
Simba äger ;)

Den lilla kissen, Kiara, har trattdepression efter kastrering och märkning förra veckan. Hon är ju så liten så även om hon fick den minsta tratten de hade så är den ändå typ för stor.


Här är sötpluttarna ;) Fler bilder på dem kan ni hitta här

Imorgon blir det hem och packa + Påsklunch hos mormor och morfar :)
Och på lördag någon gång mitt på dagen åker vi upp till Åre!
Ska bli såååå skönt att komma iväg lite, även om det känns som att jag har typ halva mitt skpå från skolan med mig, men det blir ju ändå tid för skidåkning. Nu ska jag banne mig lära mig åka snowboard oxå!

Får se om jag hinner skriva något imorgon, annars:

Glad Påsk på er alla!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Glad Påsk på dig med min (A)

2010-04-02 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0