Rädda mina öron!

Just nu sitter jag och försöket plugga, vilket just nu är mer eller mindre omöjligt eftersom det är ganska dålig isolering mellan mitt och min brors rum. Han spelar just nu på sin saxofon och måste nödvändigtvis göra massa konstiga toner som skär sig så in i norden! Mina öron går aaaav!
Är naturkunskap jag pluggar. Vi har prov på energi, hållbar utveckling, miljö, försurning och sånt.. Kan nog det mesta snart, så ska väl kolla igenom det någora gånger till och sen ska jag försöka skriva lite på min Hemtenta i Rättskunskap som ska vara inne på fredag. Har gjort de 2 första uppgifterna klart, bara den sista och lite större kvar.

Dagen i övrigt har väl segat på som vanligt..
Orientering på idrotten, det var kul men lite jobbigt, men vi höll humöret uppe! Eftersom det var bokstäver på varje kontroll, som man skulle fylla i på ett papper, hittade vi på massa sommriga (och andra.. hmm.. konstiga ord utan samanhang) som började på den bokstaven, medan vi letade efter nästa.

Får väl se vad som blir gjort mer, kanske lite Samhällskunskap? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0