Första skoldagen

Första skoldagen inleds med lååång sovmorgon, närmare bestämt till 13.20, vilket inte alls är fel!
Jag gick upp runt 9 och har passat på att fixa lite med mina block och mappar (sätta på papper så att man kan skilja på dem lätt och satt på ettiketter med mitta namn, klass och vilket ämne)

Dagens lektioner:
*Svenska B
*Individuellt val: Matte E
Blir nog inte så fruktansvärt ansträngande direkt.. Vi har ju inte fått ut några böcker än heller så.

Nu ska jag nog gå och klä på mig "ordentligt" och göra mig i ordning. Ska även äta lite lunch och packa träningsväskan. Tyvärr har halsont kommit så dat lurande så att man inte är säker på att det är halsont eller om det bara är inbillning. Tar i alla fall med mig grejerna och hoppas på att jag kan träna ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0