Andra dagen i skolan..

Nu sitter man i skolan igen och vi har långlunch som vanligt på onsdagar. Om typ en halvtimme har vi Matte och sen lite klassråd och sen slutar vi. Matten blir väl mest att han går igenom på tavlan som vanligt. På klassrådet tänkte jag försöka prata lite studentskiva med klassen, för att veta vad de vill.

Rebecka kom och sa plöstsligt igår "men ska jag boka BJ åt vår klass..?" men lixom BJ blir dyrast..
Sååå, jag bestämde mig för att ringa och jaga på de jag visste borde ha studentskivor, och VIP skulle svara på mitt mail, Kalas skulle ringa upp mig idag eller imorgon och Etage ska jag ev ringa ikväll.
Vi får väl se, man behöver ju göra upp en "Plan B" (B som i extra Budjet).

Men men, vi får se vad de tycker och så utgår man från det för att jobba vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0