Hemma!

Nu är man hemma från Gotland igen, eller ja vi kom hem i söndags, men jag har inte orkat skriva något här.
Det är en otrolig värmebölja över Sverige nu, det är stundvis ganska jobbigt särskillt på kvällarna när man ska sova. Man somnar sent och vaknar tidigt och kan inte somna om. Dessutom blir man trött av värmen oxå.
Mer om Gotland får jag berätta ikväll eller något, och lite bilder kommer väl.
Just nu sitter jag på jobbet. Här är lika varmt som över allt annars. Det är mindre kul att jobba nu, men det går. Det är slagsmål om fläktarna och alla fönster står vidöppna.
Vad nyss en ung kille från transport här. Han såg helt matt ut och behövde nog fylla på med vatten, eftersom han även verkade ganska förvirrad. Men det kan iofs bero på att jag aldrig sett hnm här förut, så kan ha varit första gången.
Själv sitter man och dricker så mkt vatten och saft som möjligt. Fläkten står på högsta läget och blåser på både mig och papprena på skrivbordet.
Jag måste helt klart skaffa en fläkt att ha hemma. Älsk var och försökte hitta en åt mig igår men alla hyllor var soprena på fläktar av alla slag. Så får försöka idag på Clas Ohlsson på väg till mormor och morfar. Ska nämligen äta middag med dem ikväll, mysigt :)

Nej, åter till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0