Onsdagen slutförd!

Onsdag:
[x] Lämna in alla böcker!
[x] Shk redovisningar (lyssna bara..)
[x] Fika och lekar typ hemma hos Kersti
[x] Matte?
[x] Muntligt kompleterande förhör i kemi - Klarade det! Får VG :)
[x] Körlektion
[x] Träääääna :)
[x] Till älsklingen <3

Körlektionen var lite så där.. jag körde med en annan lärare den här gången och först så kollade vi påvad vi hade gjort förra gången och så och hon sa "Ja men då tar vi och kollar av det här lite då, och sen kan vi öva på något nytt" Tjopyttsan, jag körde typ samma runda som förra gången och gjorde samma saker hela tiden.. *suck*
Och inte hinner man vänja sig vid bilen när det är så långt mellan lektionerna! :( Har en till inbokad lektion, typ första veckan i Juli.. nästan 1 månad kvar... *suck igen*
Men öva mkt med mamma och pappa nu när det inte är någon skola som stör!
Och plugga mkt teori de kvällar jag inte kör eller har annat för mig! :)

Nu är jag trött och ska försöka få älskligen att slita sig från sitt Fifa spel, så att vi kan gå och lägga oss :)
Imorgon väntar en ledig dag :) Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0