Måndag igen... men en helt okej dag!

Så var det måndag igen, men tack och lov bara 3 skoldagar den här veckan.
Idag skulle vi ha haft utvecklingssamtal, men eftersom min mentor är sjukskriven så blev det inget, så jag kunde jobba hela dagen idag.

Idag blev det mest springa omkring och leta efter diverse nummer till allas datorer som skulle skrivas upp och se hur gamla de var osv. även lite saker som skulle in i databasen..
Blir nog även att jobba lite hemmifrån sen, vilket är ganska skönt, för då kan jag jobba fast än jag inte är ledig när de jobbar utan kan avverka lite på helgen eller någon kväll.

Förresten, är det fler som har surdegs-galna föräldrar/släktningar/arbetskamrater.. Det låter som de pratar om ett litet djur, eftersom man ska "mata" sin surdeg med jämna mellanrum... Så i söndags döpte jag mammas surdeg till Pelle. Pelle ligger nu infryst i 3 delar för att sedan tas fram när vi kommit hem från Åre.

Bakade bullar när jag kom hem från jobbet.. mindre lyckat.. då degen jäste för dåligt, och sen blev det bara knas när jag skulle grädda dem.. jaja, nu ska jag itne klaga mer om de där himla bullarna.. Min familj har hela kvällen försökt övertyga mig om att det är gott med hårda botten-brända bullar..

Lördagens bästa citat:
"Det är som att chatta på facebook, men på riktigt" Attila 10 år, en av mina simmare när de fick simma benspark och prata med varandra samtidigt, "Snackeben"

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hehe aa det där med surdegar känner jag igen..

haha kul små barn kan vara spc när man vet att dom säger som du tycket

2010-03-30 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0