Fredag igen!

Äntligen fredag igen!
Ska bli skönt med helg, även om det verkar bli full fart större delen av helgen :)
Vi fick sluta tidigare på Rättskunskapen eftersom vi var mer eller mindre klara med vår presentation så nu sitter jag och väntar på att Tess ska sluta och att matsalen ska öppna, och dricker vatten.. Upptäckte just att min vattenflaska läcker, det är en spricka under typ xD

Igår fastnade jag vid symaskinen efter jag kom hem från orkestern, nu är snart min lila kjol klar (som jag började på för evigheter sen..), har bara sy i dragkedja och fålla kvar (och så lite småfix med klippa trådar, sy fast innerdelen lite och ev sy på spets längst ner i kanten kanske... men vet inte om jag ska göra det.. får se)

Helgens aktiviteter blir:

Lördag
* Brännboll med små kottarna istället för vanlig träning
* Fira faster som fyller 40 år

Söndag
* Lillebror konfirmeras
* Linneas dansuppvisning

Övrigt:
* Plugga Fysik
* Plugga Kemi

Någon annan som ska göra något kul?
Har observerat några besökare.. vore kul om ni lämnade en komentar då och då, särskillt ni "okända" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0