Helgen har ju inte ens börjat..?!

Gud så skönt det är att vara ledig! Och egentligen har ju inte helgen börjat än :D

Hittills idag har jag övningskört lite, först lämnade av mamma och brorsan på Gränby, sen en sväng och att hämta en sak typ vid Draget och så på vägen till och från backade vi in på parkeringar och fickparkerade :)

Sen lite mattepluggande och nu har jag nyss bokat halkkörningen :) Samordnade bokning med en av mina kusiner, så då får man sällskap och så blir det nog lättare att ordna att ta sig dit (eftersom vi då har 4 olika föräldrar och pojkvän som kanske har möjlighet att köra dit oss, annars får vi åka buss)

Men nu blir det lite till pluggande.. har fortfarande inte lyckats bestämma om jag ska ner på stan en snabbis eller om jag ska ta det imorgon..?
Nej det blir nog nu, måste ju fixa klart Michaelas present! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0