Hos älsklingen! :)

Sitter hos älsklingen nu! :)
Vi har sovmorgon imorgon såå jag bestämde mig snabbt för att åka hit :)

Dagen:
* klarat av ytterligare ett prov, vilket betyder bara 3 st kvar nu! (Slutprov i Fysik, NP i MaD och ett vanligt kapitel-prov i Kemi)
* långpaddling med idrotten, 1 mil, kanonväder
* bokat körlektion!!!! :)
* såg klart film på engelskan
* synonymer och massa ord på svenskan

Tog faktiskt inga böcker med mig hit förutom min engelskabok som jag läser (Presuasion av Jane Austen).. och så har jag ett papper från Rättskunskapen som jag tänkte börja lite på nu snart.

T är på innebandy så jag sitter här ensam med katterna.

Imorgon har vi 2 lektioner Naturkunskap och Matte, sen är det långledigt som gäller :D
Ingen träning på ett tag nu heller, ont på insidan av vristen.. Är satt på voltaren- och ipren-kur av mamma, så får vi se om det inte ger sig till efter helgen, annars blir det till att ringa farbror doktor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0