Träningspass måndag 3/5


200 insim, byt simsätt varje 50 m
200 långglid, 25 fr - 25 br
200 teknikövn växla varje 25
300 ben
4 x 50 röd zon, 2 fr, 2 vf
8 x 25 12,5 max - 12,5 löst, me ordn
100 löst
300 arm, spec
6 x 25 fr F5
6 x 25 vf F3
Starter och vändningar
100 F5 från pall
200 avbad

Något sånt.. jag minns inte så noga, inte Malin heller.
Var otroligt omotiverad.. inget var särskillt kul, jag var mest trött..

Har kännt mig lite småhängig, trött och varm hela dagen.. hoppas det inte blir något bara..
Onsdag blir det orientering i Hammarskog med skolan.. man måste springa den "medelsvårabanan" på tid för att kunna få VG/MVG.. De sa att den skulle vara strax under 6 km fågelvägen och brukade ta 1-2 timmar för de flesta.. Vi får väl se, vi sprang ju faktiskt 5 km i lördags och 6,5 km igår och det kändes inte såå fruktansvärt jobbigt.. men då ska man ju hitta kontrollerna oxå..

Nu ska jag skriva lite på min hemlab (duschlabben..) och sen läsa min engelskabok.. hoppas jag hinner några sidor innan jag somnar i alla fall (eftersom den egentligen ska vara utläst imorgon.. men jag har över 100 sidor kvar..)

Imorgon blir det Riskettan 17.15 och så typ 3,5 timmar framåt... *suck* men då får man det gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0