Plugga, plugga...

Nu känner man sig helt virrig i huvudet efter allt pluggande... de sista talen jag försökte göra blev helt knas eftersom jag inte ens kunde komma på vilken metod man skulle använda..

Får hoppas att der snart räcker med pluggande, det tar så otroligt mycket energi!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i körkortboken! hade ju körlektion i måndags, så nu gäller det att plugga på ordentligt mellan lektionerna och försöka hinna köra så mycket som möjligt mellan lektionerna. Har inte bokat någon ny än, tänkte vänta och se hur mycket tid det känns som jag behöver för att bli expert på det min lärare bad mig öva på! :D Jag ska bli bäst ;)

Imorgon blir det nog simma lite efter skolan. Ska bli rätt skönt, hoppas det inte är ett allt för jobbigt pass bara!
Sen kommer älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0