En ledig fullbokad helg!

Min helg kommer bli fullpackad med saker, trots att det är en "ledig helg" med tanke på att jag inte behöver plugga något!

Imorgon ska vi fira min underbara mormor för hela slanten. Hon fyller 70 på söndag, men vi firar redan imorgon.
Dagen börjar med att jag, mamma och moster ska ta med mormor till Fyrishovs spa och relaxavdelning. Där blir det mys och avslappning. Sen drar vi och äter lunch någon stans. Sen blir det forberedelser för kvällen då vi ska ut och äta med alla :)

Självklart har jag fixat en egen unik present! Hon ska få ett halsband med tillhörande armband av mig som jag nyss har tagit bilder på. Jag slänger upp dem imorgon tror jag.
Nu ska jag fixa en presentask åt smyckena och sen gå och lägga mig.

Älsklingen är förkyld så han är tyvärr inte här :(

Kommentarer
Postat av: Kulan

ändå skönt att ha mycket att göra, vila kan man göra när man sover =P

2010-11-20 @ 18:45:40
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0