Lördag :)

* Trögstartad älskling, jag var hungrig, "Vill du sova mer?", "Neeejj, jag kommer" sen hade han somnat om några sekunder senare :)
* Eurostop och kolla på vinterskor åt älsk :)
* Jobbat lite med projektarbetet
* Fixat lite med bilder, bla på Basement från Kulturnatten (kommer snart på fotobloggen, lite segt att ladda upp..)
* Nu: Fixa mat medan älsklingen kör sina föräldrar.. nånstans.. dit de ska på fest :)

Igår firade vi älsklingen här. Var mkt trevligt :)
Av mig fick han: Lila skjorta, studentdrinkboken och 4 glas att blanda drinkar i :) Och så lite saker för en myskväll :)
An de andra: PS3 kontroll, Guld 5:a som hans släkting haft (riktigt coolt!), lotter, pengar, högtalare till iPhonen och lite annat :)

Nej nu ska jag fixa lite mat, bland annat rester från igår, sååå synd att det blev över (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0