Skön kväll med scones och te

Under eftermiddagen efter skolan har jag mest bara
"skruttat omkring" i hood/zip-tröjan som jag köpte i fredags.
Den är jättemysig att ha hemma med bara leggings eller strumpbyxor till :)

Tröttnade dessutom på min allt för långa lugg idag, så nu "rök" den. Nu är den kortare snelugg, som jag hade när jag klippte mig sist :)

Fick även något ryck och bakade scones medan mamma och brorsan var på Öppet Hus på Lundellska. Så när de kom hem var allt klart och jag satte in plåten i ugnen så de var 100 % nygräddade. Detta avnjöts med en kopp te och marmelad på :) Blev några kvar som man kan få till frukost imorgon, inte helt fel :)

Imorgon:
* Börjar 10.30
* 2 lektioner
* Träna lite
* Öppet hus på skolan (ska vara "inviftare")









Bild på mys-tröjan samt luggen (syns inte så bra..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0