Tiden rusar fram!

Den här dagen har verkligen bara försvunnit i tomma intet!
Utvecklingssamtal på morgonen kl 9.00, sen ledig resten av dagen. Var ner på stan m Tess och Linnea för att "ordna lite grejer" ;)
Hittade även några linnen till mig själv på New Yorker (2 st för 35 kr/st och 1 för 15 kr!!) samt lämnade in mina stövlar på omklackning. Köpte med mig sallad från Cupido och åkte hem och åt den nedkrupen i soffan under en filt :)

Resten av dagen hade jag tänkt plugga Matte E (kursprov på tisdag!) men gick väl inte lika bra som jag tänkt mig, men har fått lite gjort iaf :)

Kort orkesterrep idag vilket var skönt! Jag han plugga lite till då och även ägna mig åt att rita lite :) Inte riktigt klar än, men slänger väl upp en bild sen när jag är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0