Usch vad tiden går snabbt!

Dagarna bara rusar iväg! Jag får nästan ångest över det.. Det är redan torsdagkväll lixom.. *suck*
Har fått en del plugg gjort, lite mer väntar nu snart. Var hos mormor och morfar oxå, alltid lika underbart att vara där.

Tyvärr kommer inte bästa vän hit, men jag var ganska förberedd på det, men känns ändå lite synd. Men det blir fler gånger.
Imorgon är det redan fredag. Jag måste hinna ner på stan för att köpa de sista presenterna åt älsklingen eftersom vi ska fira honom imorgon. Blir nog även lite plugg och jag hoppas på att hinna med att sy lite oxå (oj vad jag hade hoppas på att hinna med att sy, men tji fick jag.. blir väl typ inget av det..)

Jag vill ha en till veckas lov! :( Finns så mycket mer man skulle ha velat hinna med..
Mest med tanke på att jag kommer vara borta hela jullovet.. bokstavligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0