En regnig tisdag..

Studiebesök på Ångströmslaboratoriet på förmiddagen idag, sen tillbaka till skolan för att äta lunch (texmex-gryta som inte alls smakade texmex..?) och den ha Fysik och Science.
Dagen gick smärtfritt, Ångström var intressant, men lite segt men lite lärde man sig i alla fall.

Eftermiddagen blev en del skolarbete, lite instuderingsfrågor i biologi som skulle göras. Sen började jag med maten vid halv sex-tiden och sen kom mamma och hjälpte mig. Var från Linas Matkasse, Ricotta och spenat fylld pasta med lite olika stekta grönsaker i en röra. Jag föll totalt för pastan! Man köper den som färsk med fyllning (ser ut som stora ravioli-bitar) tar bara 4 minuter att koka och vips så var det klart! (Under tiden vattnet kokade upp och så vidare fixade man grönsakerna) Grymt gott!

Var en sväng på Fyrishov och pratade lite med några tränare och sen en sväng till Dooley på en kopp te och pratade lite innan jag åkte och hämtade brorsan efter hans orkester.

Nu ska jag nog ägna mig åt att sitta med mitt skissblock en liten stund (har kryp i fingrarna av kreativitet, eller vad man ska säga.. så har kladdad på allt som kommit i min väg idag..) och sen sova! Gonatt!

Imorgon kommer älsklingen hit! Jippeeii! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0