Grymt lärorik helg!

I helgen har jag varit i Enköping/Västerås på tränarkurs, där av ingen uppdatering!
Dooley och jag åkte hem till honom redan i fredagkväll för att inte ha så fruktansvärt långt att åka på lördag morgon.

Helgen har i stort varit mycket lärorikt, färmst i synvinkeln på övningar både teknik och landträning! Det var mycket nyttitg att vi var från 2 olika klubbar. Många nya idéer har kommit under helgen som jag verkligen hoppas att vi kan ta tag i så fort som möjligt! Vi har även pratat om att köra lite helg-utbyten med VSS = jättekul och nyttigt!

Ja, nu är jag iaf i Knivsta hos min älskling! Dels för att lämna tillbaka bilen och dels för få vara med hnm. Nu ska vi nog snart gå och lägga oss i sängen och mysa, kanske kolla på TV oxå!

Börjar 13.20 imorgon, vilket är skönt :)
Träning imorgon eftermiddag och sen utbildning för det nya närvarosystemet för smågrupperna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0