Höstmarknaden :)

För en gångs skull lyckades jag faktiskt gå på höstmarknaden i år! Jag har lyckats missa den säkert 2-3 år i rad, men var där en sväng med Tess efter skolan.
Jag tycker det är så mysigt att gå där bland alla försäljningsstånd och bara titta, även om man inte köper något. Var tyvärr lite väl mycket folk där, men några saker blev inhandlade i alla fall:

* Väska för 149 kr (en sån som jag faktistkt har velat ha, men inte fått tag på)
* 4 par spetstrosor (var 7 par för 100, så vi delade lite Tess och jag)
* 3 st spännband/elastiska band med krokar åt älsklingen (till bilen) för 10 kr!

Nu ska jag gå igenom Retorik-frågorna en till gång (Prov imorgon!) och sen lägga mig i sängen och vänta på att älsklingen ringer <3
Blir förmodligen läsa lite först innan det är dags att släcka lampan för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0