Ledig dag (nästan)!

Idag hade jag bara en lektion, glatt cyklade jag till skolan trotts att det var mer eller mindre minusgrader (usch!).
Efter några meter upptäckte jag att växeln var frusen... Efter ett tag fick jag den att vilja min väg oxå, men du fick ena handbromsen för sig att fastna/frysa fast.. Jaja tänkte jag, växeln funkar ju nu i alla fall!
Halvvägs till skolan fick jag punktering - Jippeeeii!!

Efter lektionen var jag en sväng på stan och köpte dels några saker till Svenska arbetet och sen kom morfar och hämtade mig och vi tog med cykeln hem till dem och fixade punkteringen och lite andra saker på den som behövde åtgärdas.

Jag skulle dit ändå och hjälpa morfar med att beställa bläckpatroner till deras skrivare och lite annat :)
Det blev en riktigt härlig dag med mormor och morfar, mycket prat, tittat på foton, fikat och haft trevligt. Jag borde verkligen se till att åka dit tidigare!

Imorgon har jag oxå bara en lektion och ska försöka ta mig upp och gymma innan skolan..
Sen på eftermiddagen åker Dooely och jag till Enköping hem till honom och sover där för att sedan åka till Västerås på lördagen och söndagen för att gå tränarkurs! :)

Så jag ska dra mig till sängen snart nu så att jag orkar upp i mörkret imorgon..
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: annis

Hej , just nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna valfritt iphone skal! :) Lycka till!

2010-10-23 @ 16:10:33
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Dexter

Hej! Oj har inte varit inne på flera dagar nu :O Förlåt! Ja nåt åt de hållet med designen :) Bara de inte ser allt för tecknat ut (headern) Kanske kan ta en riktigt bild på en stan som är svart vit? Adda mig på msn så kan vi kontakta varandra bättre. M.v.h DextaaH

2010-10-23 @ 18:47:35
URL: http://dextaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0