Redan söndag...

Tiden går fort när man har roligt..
Har spenderat större delar av helgen med min älskling, mest att "bara vara".
I fredags kväll la vi oss och kollade på film vid halv nio-tiden, mina ögon hade fallit igen redan innan filmen knappt börjat, även om jag var vaken och lyssnade lite längre. Sen sov vi till strax efter 9 på lördagsmorgonen, skönt!
Jag var iväg och jobbade (mina smågrupper) och älsklingen var och kollade på bil! Behövs verkligen, för Gamla Bettan orkar nog inte en vinter till.. Blir troligtvis en Audi A3, och de ska och kolla på en till imorgon.

På lördagkväll hade jag lite simkompisar ("Filmklubben") här och vi åt middag, tittade på film, pratade massa minnen, kollade på bilder på min dator osv. Kul kul! :)

Idag har jag mest suttit och skrivit på en Svenskauppgift, vi ska tolka en dikt och skriva om den som det var en dagboksanteckning. Vet inte hur väl jag har lyckats med det, men är väl mer eller mindre klar nu tror jag. Är just den där "dagboks"-biten jag är lite osäker på, man vill ju inte börja med "kära dagbok" med tanke på att det dels är en man som är skribenten och han levde på 1800-talet..

Har även hunnit träna (passet kommer i ett separat inlägg!) och ätit middag med mamma och brorsan (pappa åkte till Shanghai tidigare idag) och nu ska jag finslipa lite på Svenskauppgiften, läsa lite biologi och sen titta på film i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0