Skön helg :)

Har haft en otroligt skön helg! Inte gjort särskillt mycket, bara tagit det lungt och varit med min älskling :)

Fredag eftermiddag blev en sväng på stan, köpte ett par svarta Cheap Monday-jeans (har ju saknat mina gamla så mkt så nu tog jag tag i det). Sen hem en sväng och åt innan det bar iväg till konsertrepet och sen konsert :)
Efter det var vi hos Tess på Halloween-party, blev lite sent (vi gick vid 1-tiden) och då var vi först (de andra hade hållit på till halv fyra hörde jag?)

Jobb på lördag förmiddag iaf, sen var vi hos farmor och farfar på fika för att fira dem.
Kvällen avslutades med Tacos till middag och sen tittade vi på Morden i Midsommer :)

Idag har jag klippt älsklingen, vi var på Gränby en stund och tittade i affärer och åt lunch. Hittade ett par lackleggings med lite mönster i typ som spetsmönster, fast i lack.. Hmm.. snygga var dem iaf och nedsatta från 199 till 79 :)
Sen stjutsade älsklingen hem mig och han åkte hem till sig.
Nu på eftermiddagen har jag gjort lite smycken, redigerat bilder, pillat med bloggdesigner (bla min egen som ni ser i headern tex) och lite annat :)

Nu ska jag ta och sova för imorgon ska jag jobba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0