Throw it away!

Har städat uppe på min garderob! Äntligen! Vad jag kunde hitta så började jag säga att jag skulle göra det redan i slutet av augusti, nu är det oktober! Yess! Men nu är det gjort!
Har även ställt undan min fläkt, tror inte jag kommer behöva den mer i år.. Så den fick en plats ovanpå garderoben.

Helgen sammanfattningsvis:
Har varit med älsklingen hela helgen, massa mys, umgåtts bara och gjort saker vi inte hinner med annars i veckorna. Bland annat lite foto, bilderna kommer väl så småningom!

Nu ska vi snart se på Irene Huss, jag måste plocka bort allt skräp som just nu ligger överallt på mitt skrivbord och jag kom nyss på att jag ska ju hålla argumenterande tal imorgon! Tänker visserligen köra samma tal som sist men ska ändra på lite småsaker så det blir bättre :)

Ja.. skola imorgon *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0