Träningspass onsdag 13/9

Danneinsim
Armserie:
300 fr - 300 ry
200 fr - 200 ry
100 fr - 100 ry
100 fr ben (tänkte köra samma mönster som armserien fast uppåt..)
100 avbad

Hade fruktansvärt ont i huvudet när jag åkte från skolan till Fyrishov. Låg och vilade 40 min och åt lite, men blev inte bättre så simmade ett kort eget pass (de andra körde syraträning..) och sen bröt jag tidigare än jag tänkt.. men men.. ibland blir det så..
Sen skulle man ha grupperna oxå.. Det gick väl hyfsat..

Nu ska jag sova och hoppas det går över! Har ingen lust att dras med det här imorgon oxå.. Har dessutom blivit stelare i nacken de senaste timmarna.. jaja.. sova så går det över! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0