Träningspass onsdag 6/10

300 insim
6 x 50 me vxl
300 fr ben
300 fr arm
300 ry arm
300 ry ben
6 x 50 fr acc mot 50
6 x 50 ry jämn fart
3 x 100 me
300 avbad

                        ca 3000 m

Simmade eget pass (som jag hittade på efter hand) eftersom jag var tvungen att ta hand om en extra simgrupp idag som låg typ samtidigt som min egen träning. Så lyckades träna själv lite tidigare, blev ca 1 timme och 15 min.
Nu är man grymt trött i huvudet efter alla barns prat från överallt och alla ska ha ens uppmärksamhet samtidigt.. Men men det är ganska kul ändå, i alla fall mina "vanliga" grupper, de är snällare än den jag vickade för idag (A) xD

Ställa ner alla saker från sängen nu, så att jag oxå får plats xD
Vill kolla på film, typ The Guradian (<3) eller Armageddon, men vet inte vilka av dem jag har på skiva och vilka som ligger i på dvd-hårdisken.. Aja, får gå och kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0