Äntligen fredag!

Så skönt med helg!
Dock har jag nog inte riktigt fattat det än meeen det kommer väl när man lägger sig i soffan och kollar på TV :)

Vi har nyss ätit, Lasagne (från Linas matkasse) så den var lite speciell, men mycket god!
Har även hunnit med att vara lite kreativ och gjort ett halsband samt hittat lite grejer till att fixa en sak att hänga mina långa halsband på! :)

Nu tänkte jag nog skriva pass åt mina simmare, ska ha sammanlagt 4 grupper imorgon! :O
Ska vicka för Sheila (som har en del av de simmare jag hade förra terminen), sen har jag mina egna grupper samt Moa och Idas grupp (med 2-3 simmare!) som får slå ihop sig med min vanliga.
Rörigt, jag vet, men det blir bra :)



Längtar till på tisdag eftermiddag, sisådär kring 16-17-tiden någon gång (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0