De svarade!

Tack och lov var det någon människa som svarade på det där företaget!
Jag behöver inte betala och de tar bort allt, behövde inte ens skicka tillbaka det. Hade tydligen blivit något fel, men det är ur världen nu!

Vissa människor är bara helt idiotiska.. säger inte så mkt mer, men är en arrogant människa i klassen..
Har iaf lyckats lugna ner mig nu..

Specialträning den här veckan! Eftersom jag inte kan träna på torsdagar så skulle jag få börja lite redan på träningen idag. Blir nog kul och förhoppningsvis nyttigt :) Återkommer med passet sen ikväll.

Inatt lyckades jag i alla fall komma på lite saker till mitt tal! Jag vaknade av mardrömmar så för att få annat att tänka på letade jag fram Retorik boken, lagom tråkig och kunde börja fundera på argument till talet.
Ikväll ska jag försöka utveckla argumenten lite och plugga Fysik.
Eftersom Dooley fortfarande är hemma i Enköping så har vi inte heller någon landträning ikväll så jag kommer hem hyfsat tidigt :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0