Emptiness

Jag tycker inte om söndagar.. Jag vet inte varför.. Söndagar är bara dåliga, så är det bara..

Har varit och tränat idag, ett teknikpass på typ 2000-2500 m nånting som jag inte tänker skriva upp mer i detalj än det jag redan nämnt.

Jag känner mig tom, vet inte varför. Men det känns som, ja.. det inte finns någon alls annat runt mig.. Jag brukar träna när jag känner så här, men har ingen ork till det.. Dessutom har jag redan tränat idag ju.. Hoppas det försvinner snart..

Jag skulle ju plugga lite fysik nu innan middagen.. har bara suttit och gjort ingenting sen jag kom hem från träningen. Usch på mig! Hinner nog lite om jag skärper mig lite.

Om jag måste nämna något positivt om söndagar så får det bli att det just nu går Bones kl 20-21 och där efter Irene Huss 21-23 vilket är det man ser fram emot en sån här trist dag.

Kommentarer
Postat av: Micha

Urs aa söndagar suger kände samma sak det var där för jag inte kom på träningen :(

2010-09-06 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0