Energinivå = 0

Just nu sitter jag och försöker skriva lite på "Ett liv i fem akter" som vi har i uppgift att göra till SvC. Det går trööööögt! Försöker även komma på något bra att hålla mitt Argumenterande tal om.. Mamma föreslog att jag skulle kolla på någon an nyhetssidorna efter något tips.. men är BARA saker om valet.. Är så trött på det!

Måste även hinna plugga Fysik, och helst göra klart MaE-uppgifterna.
Tyvärr är min energi för sånt totalt slut.. vilket inte alls är bra! :(

Vill bara gå och lägga mig och sova eftersom jag är rätt slut i kroppen efter dagens träning oxå.. *suck*
Ska nog försöka mig på lite Fysik nu, så överger datorn en stund!

Insåg även till min stora besvikelse att det inte är någon Irene Huss ikväll heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0