"Jasså, det klassiska bara-två-i-åldersklassen-tricket?!"

Japp!
Idag gick det bra, eller åtminstone är jag nöjd!
100 ry - 1,5 s från pers, men fick medalj
50 fj - 1,5 s över
50 ry PERS!! och medalj :D:D

Har gått runt och saknat mina älsklingar sjukt mkt idag. Var ju just den här tävlingen för 3 år sen Pontus och jag träffades för första gången "in real life". Men nu är det bara 44 timmar kvar tills T landar i Sverige igen! Hoppas jag hinner åka dit på tisdag efter skolan, iaf en stund!

Nu försöker jag avverka lite pluggande, det går ortoligt segt eftersom jag är så pass trött i huvudet, men har bara 1 uppslag kvar i biologin för "dagens ranson" och så ska jag väl försöka göra några tal av matten oxå. Hinner nog lite imorgon på dagen oxå, eftersom vi inte börjar förräns 13.20 :)
Om typ 1-1,5 timme är det Irene Huss på 5:an, så tills dess ska biologin och matten vara klar!

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0