Kulturnatten!

Det blev inga crepes tyvärr! De hade fullsatt och brorsan (som oxå skulle med visade det sig) ville inte ha crepes, så vi åt på Indisk resturang istället :) Gott, bra att öva sig lite oxå kanske ;)

Sen på brorsans konsert, det var bra och kul, var över ett halvår sen jag hörde dem sist så :)
Efter en halvtimme smet jag iväg och lyssnade på Basement!
Fick en del grymma bilder! Håller på att gå igenom dem och redigerar lite (beskär och röda ögon och sånt, annars är de bäst som de är!) Bilderna kommer så snart jag är klar :)

Imorgon är det US-Open! Jag ska simma 50 fj, 50 ry och 100 ry. Inte så taggad nu, men det kommer väl hoppas jag. Väskan är packad så jag ska snart sussa. Tänkte kolla lite på film först en stund bara :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0