Mig duktig :)

Jag tog mig till slut ut och sprang en liten runda :) Inte så lång, eftersom jag inte har sprungit på länge (pga tidigare problem med benhinnor och sånt skit..) men kände inte av det alls idag, vi får väl se imorgon. Huvudsaken var mest att jag gjorde det över huvud taget! :)

Orkester (tog bilen) och sen handla mjölk + lite fika till skolan (för att undvika att man går till kiosken när man blir hungrig/sötsugen, så har ett paket kex i skåpet)
Sen lyckades jag göra klart matten! Så nu är allt klart till och med det vi ska börja med imorgon! Grymt skönt!

Tyvärr går jag lång dag imorgon:
Matte E, Biologi, Lunch, Projektarbete/Håltimme, (Flöjt), Svenska C
8.30-16.30..
Mindre kul en fredag, men jag ska väl inte klaga som har så bra schema i övrigt. Dessutom blir jag ju klar med Svenska C till höstlovet, och sen blir det lugnt med fler sovmorgnar och korta fredagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0