Saknar :(

Jag fick honom att lova att inte säga "Jag saknar dig" eller "Jag längtar efter dig".
Jag lovade mig själv att jag inte skulle få tänka på det.
Att jag skulle tänka: "Vi ses ju på onsdag, torsdag, fredag Osv"
Jag lovade mig själv att inte vara ledsen över det, inga tårar.

Det sista höll i 12 timmar.. sen kom jag hem igen och blev sysslolös..

Körde T och hans kompis till Arlanda i morse, hemma igen vid 6-tiden. Hade ont i huvudet så gick och la mig och sov igen istället för att träna.
Skola sen, segt men helt okej.

Pratade med T för någon timme sen. De hade det bra, varmt och verkade vara bra hotell och bra ställe i övrigt oxå.

Nu ska jag duscha och städa.. sen.. Sova eller nått

Jag hatar att vara utan de jag älskar mest, särskilt båda två samtidigt..

"Pain is temporary, but glory everlasting" En i BiggestLoosers anhöriga (säkert från någon annnanstans ifrån början..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0