Seeegt..

Usch så trött man blev efter alla grupper! Orkar inte göra något alls!
Jag som skulle försöka plugga lite och städa..

Denna helg är stor i Uppsala, det är Kulturnatten. Massa evenemang under dagen och fortsätter fram till i natt någon gång.
Det jag har inplanerat:
* Brorsan spelar med Storbandet kl 19.00
* Basement på Dragarbrunnstorg kl 19.30

Innan dess ska mamma och pappa och jag ut och äta. Har öppnat en ny restaurang (eller var väl ett tag sen men vi har inte haft anledning att gå dit än) som är ett Creperie! Vi brukar äta såå goda crepes på Gotland, men nu har det äntligen kommit ett hit till Uppsala! Vi får väl se sen och göra en recension :)

Ska väl försöka ta mig ann att göra något iaf än att bara sitta här!
Får berätta mer sen om mina "Kulturnatts-äventyr", har självklart kameran med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0