Super soft!

Har nyss tagit en lång skön dusch och sen smörjt in mig och lite sånt. Det är ofattbart avstressande.. Och så tidigare en kopp te :)

Har inte bllivt så mkt pluggande, men känns som jag kan det mesta något så när.

Imorgon står detta på agendan:
* Matte E
* Mössprovning
* Lite till Matte
* Biologiprov del 1
* Skolval
* Lunch
* Biologiprov del 2
* Långt hål/Projektarbete
* Svenska C

Usch så jag längtar till imorgon eftermiddag när jag har slutat.. Älsk kommer dåå <3 :)

Men dags att krypa ner i sängen nu!
Godnatt världen :)


"Att älska och att vilja är samma sak, ty vad människan vill det älskar hon, och vad hon älskar det vill hon"
Emanuel Swedenborg (ur Skuggornas barn, Maria Gripe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0