Supertanter och rabiesbindningar!

Ja, jag är trött! Och då kan det bli lite fel ibland..
Supertanter = slarv/trötthetsfel av Supernatant (vad det är mer i detalj orkar inte min hjärna med idag men om det är någon som är intresserad av att vet så kanske jag kan förklara det imorgon, det handlar om biologi/kemi..)

Rabiesbindningar = Alternativ översättning till "hydrophobic bounds" och just hydrophobic kan översättas med rabies eller hydrofob/vattenskyende (som det ska vara i det här fallet! Hydrofob bindning/effekt)

Som sagt, saker kan bli konstiga när man är trött!
Så därför ska jag avhjälpa tröttheten med att gå och lägga mig nu och läsa lite!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0