Träningspass onsdag 1/9

Danneinsim (med ben)

Någon mysko övning som A och Elit kör:
2 "Plunch" = streamline från pallen
2 x 12,5 in - 12,5 ut - Max
2 x 25 max från vattnet (utvecklingssamtal då, så var ej med)
2 x 25 max från pall
Fr/Spec (Fj)

200 löst (Johan och jag hann bara 100...)

Fenor:
100 krls
2 x 25 fr ben + br arm
2 x 25 fr ben + fj arm
2 x 25 fr ben + fr arm

                               ca 1500 m, eller något sånt..

Sen gick jag upp för att ta hand om mina barn som började idag! Det gick bra trots lite kaos men ändå smidigt!

Kom hem vid 20-tiden, åt middag och kollade på Fångarna på Fortet, sen lite tränar grejer och lite Matte och NU ska jag soovaa! :D
Imorgon börjar man 8.30, går till 14-nån gång, och sen orkester på kvällen, kanske ska springa lite mellan skolan och orkestern, får se vad orken och vädret säger då när det är dags ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0