Träningspass söndag 26/9

Danneinsim med ben!

4 x 50 fj ben - jämn kick m platta
4 x 50 fj ben - dubbelkick och glid mellan
8 x 25 fj ss F3 - få till dubbelkick
6 x 25 fj ss - HÖG frekvens, max 3 andningar

8 x 25 br ss - smala armtag, vinkla ben

300 fr F3
200 ry F3
100 fr F3

100 ry på tid i olika upplägg (max första 50an: 1.39.xx, F4 första 50 spurt andra 50: 1.37.xx)
100 me på tid (1.38.xx! 2 sekunder bättre än i onsdags! Bröstsimmet på 29 s!)

200 avbad
           
                                      ca 3000

Specialpass idag med, de andra simmade något annat har ingen aning om vad. Alla simmade insimmet tillsammans och jag blev lite less på Amanda och Hanna när de simmade i bredd när vi simmade 300 fr ben så fräste lite på dem, sen blängde Amanda på mig hela tiden efter det. Men men smällar man får ta med okunniga människor hamnar i BA-gruppen..

Nu ska jag kämpa på med Matten och Svenskan. Har äntligen lyckas skriva klart iaf 1 av de 5 delarena i "Ett liv i fem akter" Har ca 1/4 - 1/2 sida kvar av 3 av de andra men inte alls börjat på den sista :S Får se hur det ska lösa sig, men jag har ju imorgon till klockan 23.59.59 på mig så!
Matten går ganska bra, är ett kapitel som kör ihop sig totalt, så täntke öva lite på det nu innan vi ska börja laga middag. Men först måste jag hitta något att tugga på!

Förstår inte varför det alltid ska vara motvind när jag cyklar.. Mina ben är blir så trötta efter att först ha tränat och sen behöva cykla i motvind.. Jaja imorgon ska jag förhoppningsvis landträna lite så då kan vi döda benen ännu mer innan jag cyklar hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0