Sunshine of my life

Blev ingen orkester, var hemma och vilade istället.. Huuvdvärken har tack och lov gett sig något :)

Dagens ljussken har varit alla sms från Pontus, de gör mig verkligen glad och ger mig hopp om att vi kanske kan reparera lite av vår relation :) Vi har faktiskt pratat om att vi borde träffas någon gång oxå :)

I'm your angel, your guardian angel now and forever, I will watch over you, whatever happens, even in my next life. If you would start hating me will you still be a big part of my heart, in which case they would do incredibly painful to live with, but no one will ever take from me all the happy memories of how you saved me from the darkness and made life worth living again. You are always in my thoughts and for me you are always with me in the jewelry I always wear in the form of an angel.
I can not live if living is without you, because soul mates are not meant to be apart!
Thanks for being there for me my best friend. <3

(även om chansen är extremt liten att han läser det här..)


Lite av SvC är iaf gjort, vilket är bättre än ingenting.
Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig i min varma säng med fluffiga täcken.





Kommentarer
Postat av: Michaela

Mycket roligt att höra :)

2010-09-24 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0