Vacker höstdag!

Äntligen sol! Har kännts så grått de senaste dagarna, regnat typ varje dag. Men idag var det fint väder vilket känns bra även om man mest är inne. Synd att man inte hade tid att fota något ute idag bara :/

Fysikprov idag, känndes som det gick helt okej, nästan till och med bra, men ska väl inte säga för mkt!

Höll mitt tal idag oxå, jag tyckte det gick galant, men min lärare hade massor att invända.. Hon tyckte inte jag var tydlig med vad jag egentligen tyckte och det var inte "intresseväckande".... jaja.. får väl se till att göra "bättre" på det andra talet vi ska hålla senare mot slutet av kursen.

Annars inte så händelserik dag (förutom träningen som jag la i inlägget tidigare)

Ledig kväll! Har "bara" skrivit på en uppgift till Svenska C.. "Ett liv i fem akter" ska vara klart till på måndag... *suck*

Men nu behöver både mina ögon och mitt huvud sova!
Ska bli så skönt att krypa ner i sängen bland alla täcken och kuddar!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0