Lung dag hemma

Idag var inte alls en bra dag, vaknade med förskräcklig huvudvärk och ont i nacken. Lyckades i alla fall släpa mig iväg till skolan och var med på matteproppen. Efter det hade vi bara "uppdragsfestival" = leka, så det skippade jag och åkte hem istället.

Dagen har spenderats mest i sängen till serier som Merlin och Dexter tillsammans med många koppar te (för att lindra min onda hals). Men det har varit rätt skönt att göra mest ingenting lixom!

Ikväll blir det jobb, mina Medley-simmare har sitt första pass. Jag är inte alls taggad, men det är bara masa sig dit!
Igår hade jag fortsättnings crawl-gruppen och lyckades naturligtvis få den bana där de mest odresserade barnen var... Det måste vi åtgärda.. Mohahhahaaa... Nejdå! Men det är helt klart så att när de är fortsättnings crawl eller medley, så vågar barnen mer och blir kaxigare helt enkelt!

Nu blir det en till kopp te och sen mer Dexter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0