Recce-vecka

5 dagar har gått och jag får väl summera lite av det:
I måndags var det upprop och efter lite info delades vi in i faddergrupper (och klasser då 2 faddergrupper slogs ihop till en klass). Traditionellt startade vi med någon namnlek, där efter lunch och sen en tur på stan för att skriva in oss på nationerna, jag valde Norrlands nation. Därefter tog vi oss tillbaka till "Pollax" för att ha Matte into. I början gick det fint, men sedan började allt gå snabbare och snabbare innan folk började inse att det var ett skämt. Vi lotsades sedan ut till ett tält av "Rekå" underligt folk som springer runt och gör massa knasiga saker, för att föra "samveten" (får förklara det senare). Därefter en tur till Upplands Nation för att äta middag, och vi skulle vidare till V-dala, men det var lång kö så vi gick tillbaka till Upplands en stund till, sen drog jag hem vid 23 :)

tidsag morgon hade vi vår första Matte-propp (förberedande kurs/repetition) samt lite spex och program info, och efter det skulle vi skriva spex till klassfesten dagen efter. Jag mådde inte dirket prima den dagen, så jag drog och tränade istället. Meningen var sen att jag skulle åka tillbaka till skolan och gå på "microgasque", men jag var för trött och hade ont i huvudet så jag stannade hemma och spenderade större delen av kvällen i sängen med serier :)

Onsdag hade vi bara Matte-propp och sen klassfest på kvällen. Det var kul och man fick lära sig hur en sittning går till osv :) Spexen framfördes oxå och min grupp fick maxpoäng av Rekå! :) Efter middagen var det tältsläpp och det var massor med folk, hög musik och mkt ljud. Kul och otroligt varmt, men man blev snabbt trött i huvudet och jag begav mig hemåt vid 12-tiden

Igår (torsdag) hände inte så mkt i skolan, Matte-propp som vanligt. Efter middagen var jag och vaccinerade mig och sen var Sofie och jag och fikade på café Cappuccino. Pratade massor om allt möjligt, vilket var rätt skönt :)

Idag fick vi våra "recce-uppdrag" som kommer utföras i nästa vecka. Min grupp (random blandat från alla civilingenjörsprogram) ska ha vattenkrig i stadsparken xD Lite mässa och välkomstmottagning i Universitets Aulan
och sen drog jag ner på stan för att dela ut flygblad med simningen (för att slippa sälja julkalendrar) och sen hem, middag och annat trevligt med familjen.

Nu ligger jag och slötittar på film, den är okej men inte kanonbra för min allämna "sinnesstämning" just nu..
Godnatt för nu! Jag får väl skriva mer imorgon när jag har tid! :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hur är det med dig annars ikväll/natt då ? :D

2011-08-26 @ 23:32:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-08-26 @ 23:57:24
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0