Åh, vad jag är less!

Är såå less på att vara sjuk nu! Min hals verkar inte vilja ge sig alls.. snuvan har avtagit!
Börjar fundera på om det är något mer än bara vanligt halsont..

Blev iaf en sväng på marknaden idag efter skolan, var inte lika mycket som på höstmarknaden och det var kallare, så vi repade av det rätt fort eftersom vi inte var sååå intresserade av alla sockor och strumpor som fanns där.. Köpte iaf 2 sjalar, tunna med lite spetskant osv, lite vintagestil över dem :)

Var jag som lagade maten idag, med hjälp av pappa sen när han kom hem, och så har jag läst på lite till förhöret om Strindberg till på torsdag.. Det var väl typ kvällen.. Har inte orkad göra så mycket mer..

Min slang gick av i förmiddags! :( Kära slangen som har hängt med i säkert 5 år.. men det är ju förståeligt kanske.. Men ändå lite sorgsligt.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0